Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Objednanie tovaru

Odoslaním internetovej objednávky vybraného tovaru zákazník potvrdzuje záväznosť svojej objednávky, dáva súhlas so spracovaním osobných údajov a potvrdzuje tým, že sa zoznámil/a s reklamačným poriadkom, týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí .
Potvrdenie  prijatia objednávky  odošleme na Vami udanú e-mailovú adresu.

Uvedené ceny platia pri objednávke  tovaru,  sú pevné a sú vrátane 20% DPH.

Objednaný tovar nebude pripravený na vydanie v prípade, ak zákazník nebude opakovane dostihnuteľný na ním uvedenom telefónnom čísle alebo e-maile..

Dodacie podmienky

Dodací termín je v závislosti od skladových zásob 1 až 7 dní. Termín na osobné prevzatie tovaru avizujeme telefonicky alebo e-mailom . V našej predajni vydávame tovar v prevádzky schopnom stave . S tovarom dodávame daňové doklady, záručný list, návod na použitie. Pri platbe na  zálohovú faktúru je dodacia doba rovnaká, ale začína sa počítať od pripísania platby na náš účet, pokiaľ sa nedohodne inak.  Počas sviatkov sa doba dodania môže predĺžiť v závislosti od zásob na centrálnom sklade.

Objednávky sa vybavujú v pracovné dni od 8:00 do 16:00 hod.

Spôsob dodania

Objednaný tovar je možné prevziať v našej predajni počas otváracích hodín  po. až pia. 9:00 až 12:00 hod. a od 13:00 až 18:00 hod. V sobotu od  9:00 až 13:00 hod.

V prípade objednanej inštalácie, tovar dovezieme na dohodnuté miesto tejto inštalácie. Po ukončení inštalácie výrobok predvedieme a zaučíme obsluhu.

Platba tovaru

osobne v kamennej predajni GAZDA CENTRUM

  • v hotovosti

  • kreditnou kartou

  • splátkovým systémom Quatro

prevodom na náš účet

  • prevodom ( platba na zálohovej faktúry)

  • Výzvu na prevzatie tovaru odošleme až po pripísaní peňažnej sumy na účet našej spoločnosti.

Záruky, reklamácie

Na dodaný tovar poskytujeme záruku podľa obchodného zákonníka . Záruka sa vzťahuje na výrobné vady. Záruka sa netýka vád spôsobených nesprávnym používaním a prirodzeným opotrebením. Reklamácie sa uplatňujú osobne na mieste, kde bol výrobok odobraný.  Opravený, reklamovaný tovar, na základe našej výzvy, je zákazník povinný osobne prevziať. Zákazník je povinný reklamovaný výrobok vyzdvihnúť/prevziať do jedného mesiaca po termíne vybavenia reklamácie alebo po oznámení. Po uplynutí tejto lehoty sme oprávnený požadovať poplatok za uskladnenie výrobku. V prípade, ak si zákazník výrobok nevyzdvihne v lehote šiestich mesiacov od doby, kedy bol povinný si výrobok vyzdvihnúť,  sme oprávnený výrobok predať.  V prípade, ak hodnota výrobku presahuje 100 €, oznámime kupujúcemu svoj úmysel výrobok predať a poskytneme zákazníkovi lehotu 30 dní odo dňa odoslania oznámenia do vyzdvihnutia výrobku. Po uplynutí tejto lehoty výrobok predáme a z výťažku uhradíme náklady, ktoré nám vznikli s uskladnením a predajom výrobku.